מוצר נוסף בהצלחה
2022-12-17T21:02:13+02:00

מדרסים בפתח תקווה, קרוב לבית וביחס אישי


 

 כבר לא צריך לנסוע רחוק כשיש מכון מדרסים ותיק בפתח תקווה - סמדר אורטופדיה

סמדר אורטופדיה נמצאים ברחוב חובבי ציון 9 במרכז העיר, ניתן להגיע למקום בכל כלי תחבורה, הן ציבורי והן פרטי (חניה במקום בטלפון050-7777-159)

 תוכלו להגיע למכון סמדר אורטופדיה ולהתרשם מהמוצרים שיש לנו, כולל מדרסים המותאמים אישית לכל אדם ובהתאם לצרכים האופטימליים שלכם.

אתם מוזמנים להיכנס לאתר הבית שלנו לקטגוריית נעליים עם מדרס נשלף ולעיין במגוון הרחב הנוסף של נעליים אורטופדיות מכל הסוגים.

מדרסים, נעלי ספורט בדגמים שונים המיועדים לכל הגילאים והמינים, נעליים אורטופדיות הכל כדי להקל עליכם.

איך אדע אם אני זקוק למדרסים?

הנחת יסוד של הרבה אנשים שרק למי שיש דורבן או בעיות אורתופדיות זקוק למדרסים, איך אין זה נכון מכיוון שמדרסים נדרשים לכל אדם.

מאז המהפכה התעשייתית, אשר הובילה לכך שהעולם התמלא בכבישים, מדרכות ואספלט - גופנו מתמודד עם עומס לא טבעי, מכיוון שגופנו בנוי ללכת על משטח רך, כמו אדמה וחול. מדרסים מקצועיים נועדו לגשר על הפער בין המשטח שאנו אמורים לדרוך וללכת עליו, לבין זה שאנו דורכים והולכים עליו בפועל.

סמדר אורטופדיה בפתח תקוה מאפשרת לכם להתאים את המדרסים שאתם צריכים, בהתאם לאורח החיים שלכם והפעילות היומית שלכם, כך שאם אתם נמצאים המון שעות ביום על הרגליים, הרגליים שלכם יהיו מוגנות מפני נזקים פוטנציאליים העלולים להיווצר עם הזמן.

למי מועילים המדרסים?

לכולם!

העוסקים בספורט במשך שנים, אינם מודעים לכמות הלחץ והעומס המצטברים בכף רגל, לכן מדרסים חיוניים להמשך פעילות תקינה עם מינימום פציעות.

המדרסים עוזרים בהורדת אותם לחצים ובהקלה על העומס שנוצר, מונעים נזק לטווח ארוך הנגרם כתוצאה מפעילות ספורטיבית מוגברת.

אתם מוזמנים להגיע מדרסים בפתח תקווה לשוחח עם בעל המקצוע שלנו, כדי לראות אילו מדרסים אתם צריכים לפעילות היומיומית שלכם.